Foto: Stockfoto 123RF

ZVG/Cagemax gaat met 6-2 langs GZV Watergras en herovert de koppositie

REGIO • ZVG/Cagemax won met 6-2 van GZV Watergras, de nummer drie van de ranglijst. De doelpunten waren van Armin Amghar, die drie keer scoorde. De overige treffers kwamen van Abdus Zencirkiran, Salah Jaddi en Bilal Kaddouri.

De Gorinchemers namen door de winstpartij de koppositie weer over van FC Westland, dat nu op twee punten achterstand staat. Alles wijst erop dat de beslissing op 5 april valt als FC Westland naar De Oosterbliek komt.

CFM/Transito
CFM/Transito wachtte vrijdag tevergeefs op ZVV Den Haag. De Hagenaars hadden besloten om niet af te reizen naar Werkendam. ZVG/Cagemax ontvangt vrijdag OACN-Boys terwijl CFM/Transito vrijaf heeft.

Vrouwen ZVG/Cagemax
De vrouwen van ZVG/Cagemax verloren uit bij EXS Zwolle met 5-4. De winnende treffer van de thuisclub viel tien seconden voor het eindsignaal. Voor de ZVG-vrouwen scoorde Nidia Bos driemaal en was Patricia Looijen eenmaal succesvol. Vrijdag gaat de reis voor de vrouwen naar Amsterdam waar Os Lusitanos de tegenstander is.