Zevenklapper voor Hedel tegen Ophemert

HEDEL - Hedel had een makkie aan Ophemert. Het werd een 7-1 zege.

"In het begin was het nog even moeilijk. Ophemert kwam ook nog op gelijke voet. Maar voor de rest was het simpel", aldus Hedel-trainer Wilco van Houtum.

Patrick Janse (3), Jimmy Floor (2x), Jelmer Toonen en Nick van Bakel vonden het net.

Met de zege en het verlies van SBV staat Hedel nu alleen op de tweede stek. Van Houtum: "Maar daar kijken we niet naar. We moeten vooralsnog gewoon van onszelf uitgaan en er zijn nog heel veel wedstrijden."

Bij Hedel speelde Bas van Ruijmbeke zijn honderdste duel wat hem na de wedstrijd nog een mooie huldiging opleverde.