Nederlaag tegen Altena niet 'fataal' voor Woudrichem
Nederlaag tegen Altena niet 'fataal' voor Woudrichem regio-voetbal.nl

Nederlaag tegen Altena niet 'fataal' voor Woudrichem

NIEUWENDIJK - Woudrichem liet het ook zaterdag bij Altena lelijk zitten. Maar wonderlijk genoeg staan de Woercummers nog steeds op de vierde plaats in de tweede klasse, goed voor een vervangende periodetitel. Dit omdat ook Roda Boys weer verloor, ditmaal van Pelikaan met 2-0.

Woudrichem begon wel goed aan het duel in Nieuwendijk. Het kwam halverwege de eerste helft ook verdiend op 0-1 na een poging van afstand van Tim Saaman.

Na de rust kreeg de wedstrijd een totaal ander beeld. Altena was scherper en dominanter. Het resulteerde in de 1-1 van Brian de Graaf. Invaller Tristan van Noorloos kwam nog tot de winnende 2-1. Met de winst heeft Altena nog een theoretisch kansje op de derde periodetitel.