Foto: Gerald van Zanten
foto-update

Gelijkmaker blijft uit voor Achilles Veen: nederlaag in eerste thuisduel

VEEN • Achilles Veen is terug op aarde. Na de fraaie winst uit bij Spijkenisse ging de equipe van trainer John Karelse in de eerste thuiswedstrijd dit seizoen met 1-2 onderuit tegen Capelle.

"Over de score en de uitslag ben ik wel teleurgesteld, maar over het spel niet", hield Karelse zich daar maar aan vast. "Na de rust hebben we constant op het doel van Capelle lopen beuken, maar de bal wilde er niet in", was het relaas van trainer van Achilles Veen.

Capelle kwam na een kwartier op 0-1 na een afgeslagen corner van Achilles Veen. Kort na het half uur werd een schot van Capelse kant nog gekraakt, maar de bal viel voor de voet van een Capellenaar, die uithaalde voor de 0-2. Op slag van rust kwam Achilles Veen terug tot 1-2 middels Remon Koenen.

Na de rust bleef Achilles Veen op zoek naar de gelijkmaker, maar de bal wilde er niet in.