• DSC - Haarsteeg (3-1).
• DSC - Haarsteeg (3-1). Foto: Marco Oomen

DSC start in de derde klasse gelijk met winst

KERKDRIEL - DSC vierde zondag de rentree in de derde klasse met een 3-1 zege op Haarsteeg.

"Verdiend dat wel, maar ik vond Haarsteeg soms overtuigender dan wij", oordeelde DSC-trainer Roland Timmermans.

Ton Burg opende met de 1-0. Vlak voor rust kreeg Bas Vos de gelegenheid de score op te voeren. Maar de anders zo doeltreffende puntspeler miste vanaf de stip.

Een sterk Haarsteeg bracht na de pauze de wedstrijd in balans (1-1). Bas Vos maakte vervolgens zijn misser van voor rust goed. Hij liet de bezoekers zijn hielen zien en rondde fraai af: 2-1. De bezoekers probeerden opnieuw langszij te komen. DSC werd helemaal vastgezet, maar een uitval via Jordi de Wit betekende de definitieve beslissing: 3-1.

• DSC - Haarsteeg (3-1).