Paal en lat staan Haastrechtse zege in de weg

Haastrecht kwam in Benthuizen niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel.

Thijmen Raateland en Stephan Bakker raakten elk drie keer het aluminium. Ondanks deze pech speelde Haastrecht de hele wedstrijd zeer geconcentreerd. Naast het testen van paal en lat kreeg het elftal van Marco Versloot nog meer kansen. ,,De doelman van de thuisclub was erg goed op dreef. De wil om te winnen was bij ons zeker aanwezig. Vlak voor tijd kroop BSC'68 uit zijn schulp en voor hetzelfde geld krijgen we nog een doelpunt tegen.

De nummers een en twee (Floreant en BSC'68) hebben we nu gehad. Met 8 punten uit vijf duels staan we nu vijfde. Om onze ambities waar te maken blijven we omhoogkijken. Elke ploeg maakt heus wel een fase mee, waarin ze punten verspelen."