Beesd geeft niet thuis tegen Kerkwijk

BEESD – "Met deze instelling winnen we dit seizoen geen wedstrijd, tenzij ze voor ons een speciale vijfde klasse oprichten", was de veelzeggende conclusie van Beesd-trainer Dick Wammes na de 1-3 nederlaag tegen Kerkwijk.

"Onze eerste helft was gewoon heel erg slecht. Zij kregen niet veel kansen. Maar degene die ze krijgen, maken ze wel gewoon af."

En dus keek Beesd halverwege tegen een 0-2 achterstand aan. In de tweede helft deed de ploeg het wel wat beter, maar de aansluitingstreffer kwam er niet. Pas na de 0-3 wist Beesd uit een vrije trap via Kevin Kruissen wat terug te doen.

"Als we vandaag gewoon onze plicht doen hoeven we niet te verliezen en staan we ook niet waar we nu staan", wees Wammes op de teleurstellende elfde plaats op de ranglijst.