Alem virtueel koploper na winst op Buren en straf voor Cito

BUREN - Alem walste zondag Buren helemaal plat: 0-8 winst. "Het is alleen in het eerste half een wedstrijd geweest", vond Alem-trainer Ben Hoek.

"We scoorden net voor rust twee keer en na rust vielen er in de eerste 25 minuten geen goals. Pas daarna scoorden we vijf keer." Mats Steenbekkers (2x), Kevin Broekmeulen (2x), Martijn Leerintveld (2x), Tom Loobeek en Gijs Sars waren de mannen die de trekker overhaalden.

Prettig nieuws kwam er voor Alem afgelopen week van de KNVB. De eerste competitiewedstrijd (22 september) die tegen Cito met 3-2 verloren ging is ongeldig verklaard. Cito had twee geschorste spelers opgesteld en de wedstrijd moet nu overgespeeld worden. Daarnaast kreeg Cito ook nog een punt in mindering. Daardoor is Alem nu in 4E virtueel koploper.