Hedel blijft bij koploper BZS overeind: 1-1

BEUSICHEM - Hedel pakte zondag bij koploper BZS een puntje (1-1).

"Ik vond ons iets beter, maar met de 1-1 zijn we natuurlijk tevreden", aldus Hedel-trainer Wilco van Houtum.

De bezoekers dachten na acht minuten al wel te kunnen oogsten toen ze een strafschop kregen. Maar Tim Quik miste.

Na de hervatting profiteerde de thuisclub van een onoplettendheid bij Hedel waardoor het op voorsprong kwam: 1-0. Van Houtum: "Op het laatst heb ik Roy Netten naar voren gestuurd, waardoor we met vier spitsen zijn gaan spelen."

Aanvankelijk zonder succes tot aan de laatste minuut. Toen zag Joep van der Heijden zijn kans schoon en stond de dikverdiende 1-1 op het bord. "Misschien was dit wel onze veste wedstrijd tot nu toe", voegde Van Houtum toe. "Hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten."