Kozakken Boys plaatst zich op De Put voor derde ronde EM - Van der Wal Cup

Wedstrijdverslagen Regio-Voetbal Toernooien 1.012 keer gelezen

WERKENDAM • Een met een combinatie van selectiespelers en junioren aantredend Kozakken Boys heeft zich dinsdagavond op De Put geplaatst voor de derde ronde van het Regio-Voetbal Toernooi om de EM - Van der Wal Cup. VVAC kreeg met 1-3 klop.

In een sportief duel kregen bij Kozakken Boys onder anderen Kay Tejan -hij was afgelopen zaterdag disciplinair geschorst-, Jordi van der Laan en de van een slepende blessure terugkomende Mats van Huijgevoort speeltijd.

Joran Houweling maakte de 0-1 van Kozakken Boys nog ongedaan, maar Van der Laan en Tejan hielpen de Werkendammers aan de zege. Bij het net als Kozakken Boys volop wisselende VVAC deed onder meer O19-junior Daan Kamperman mee.

Rick den Besten

Hoofdredacteur Het Kontakt Edities en (sport)redacteur/fotograaf Het Kontakt Alblasserwaard en Regio-Voetbal.