Eerste uitoverwinning voor Vianen

LOOSDRECHT • Tegen de puntloze hekkensluiter OSO had Vianen de buit na ruim een kwartier al binnen: 0-3. In de tweede helft scoorden beide elftallen één keer: 1-4.

Na een interceptie op de helft van OSO werd Justin Moumhy door Dusty Louwaars al in de eerste minuut in stelling gebracht: 0-1. Na een kwartier benutte Daan Elbertse een vrije kans, terwijl Moumhy twee minuten later onderuit werd gehaald en de strafschop zelf inschoot: 0-3.

OSO gooide de beuk er daarna in, terwijl Vianen gemakzuchtig en slordig werd. Het spelbeeld werd rommelig en in de slotfase miste OSO twee goede mogelijkheden.

Rebound
Een kwartier na rust kreeg de doelman van de gastheren de bal na een schot van Danny Stoffelen onvoldoende onder controle en in de rebound maakte Louwaars er 0-4 van.

Het niveau van de wedstrijd werd steeds minder en was het aanzien niet waard. In de laatste minuut kreeg OSO, na een handsval van Dennis den Besten, een strafschop waardoor de schamele eer kon worden gered: 1-4.