• Kozakken Boys - GVVV (4-2).
• Kozakken Boys - GVVV (4-2). Foto: Teus Admiraal

Kozakken Boys eindelijk thuis op stoom: 4-2 tegen GVVV

Kozakken Boys was zaterdag een keer thuis op stoom tegen GVVV. De thuisploeg zegevierde met 4-2.

"We speelden eindelijk weer eens een leuke wedstrijd. Met name het eerste half uur was heel goed", aldus pr-man Bas van Straten.

Binnen het kwartier stond Kozakken Boys al op 1-0 door Tyrone Conraad. Halverwege de eerste helft werd het al 2-0 door Sven van Ingen. Aan de andere kant onderscheidde keeper Richard Arendse zich met een paar reddingen. Net voor rust kwam GVVV wel op 2-1.

Na de rust liet Kozakken Boys zich ook niet meer ringeloren. Conraad maakte er op aangeven van Kay Tejan 3-1 van. GVVV kwam vervolgens nog terug naar 3-2, maar Van Ingen bezegelde in de blessuretijd de winst met de 4-2.

• Kozakken Boys - GVVV (4-2).