RKVSC speelt tegen Maaskantse Boys beste wedstrijd van het seizoen

VELDDRIEL - RKVSC leed zondag een zure nederlaag. Maaskantse Boys zette de Velddrielenaren nipt opzij: 1-2.

"Het was onze beste wedstrijd van het seizoen", sprak trainer Ad Schippers. Door een slippertje van doelman Frans van der Zalm in de tweede helft moest RKVSC de winst aan de bezoekers laten. "Maar ik neem het Frans niet kwalijk. Hij heeft er ook nog een paar prachtige ballen uitgehouden en in het verleden heeft hij ons ook dikwijls voor een grotere achterstand behoed", vervolgde Schippers, die voor rust Willem van Hasselt de 0-1 achterstand weg zag poetsen.

Schippers prees zijn team waarin hij plaats ingeruimd had voor twee 16-jarigen. "We zullen het toch moeten hebben van de jeugd en die heeft het goed gedaan", complimenteerde Schippers.