Bekerwinst voor Tricht tegen PSV

TRICHT – Na een lang weekend in Barcelona behaalde tweedeklasser Tricht dinsdagavond in Eindhoven in een bekerwedstrijd tegen de amateurs van PSV een 0-2 overwinning. Daarmee bereikte Tricht de laatste zestien van het toernooi om de districtsbeker.

Zondagderdeklasser PSV was in het eerste half uur sterker, maar in het laatste kwartier van de eerste helft werd Tricht gevaarlijker. De Brabantse doelman voorkwam toen een Trichtse voorsprong.

Enkelblessure
De fikse enkelblessure waarmee topscorer Marijn Bransen vlak voor rust uitviel was voor Tricht ook met het oog op de competitie een lelijke tegenvaller.

Bijna halfweg de tweede helft nam Tricht dankzij een doelpunt van Tim van Dijken toch verdiend met 0-1 de leiding. Even later werd het na een mooie Trichtse aanval ook 0-2.

Keeper Lukas Grizell hield ook daarna zijn doel schoon en zo drong Tricht via 0-2 winst door tot de achtste finale van de strijd om de districtsbeker.