DSC haalt puntje op bij DVG

LIEMPDE - DSC haalde zondag een puntje op Liempde. Het werd 1-1 tegen DVG. Thuis hadden de Kerkdrielenaren er met 1-3 van verloren.

Het duel werd gekenmerkt door de harde wind. "Voor rust hadden wij daar het voordeel van. Na rust was het omgedraaid. Dan kun je wel zeggen je moet over de grond spelen, maar dat valt in de praktijk niet mee", vond trainer Roland Timmermans.

Via de teruggekeerde Martijn Veldhuis nam DSC in de derde minuut al een 0-1 voorsprong. "Vervolgens hadden we wel de 0-2 kunnen maken, hoewel er ook weer niet zoveel kansen kwamen."

Na de pauze was de thuisclub in het 'windvoordeel' Een kwartier voor tijd werd het gelijk en hing een tweede treffer in de lucht. "Een puntje stemt me wel tevreden", besloot Timmermans.