HRC’14 laat Hedel een poepje ruiken

HEDEL - Hedel-HRC'14 was zondag een derby met toch wel een verrassende eindwinnaar. Op papier was de thuisclub favoriet. Maar na negentig minuten spelen juichte HRC'14 het hardst: 1-3 winst.

"We hebben verdiend verloren. HRC'14 was veel feller dan wij. Teveel spelers bij ons haalden hun niveau niet", bekende Hedel-trainer Wico van Houtum ruiterlijk.

Bij HRC'14 hadden ze er waarschijnlijk meer zin. "Ik bemerkte vooraf bij de spelers al een goed gevoel. Ze waren in de voorbereiding al heel gretig", reageerde HRC'14-trainer Harald van Deelen. ,,Iedereen bij ons haalde een dikke voldoende."

Van Deelen was na afloop dubbel tevreden want zijn zoon Lauren van Deelen (17) wist twee keer te scoren. Nummer drie nam Joost Leerintveld voor zijn rekening. Voor Hedel scoorde Leon Bok.

Hedel moet na dit verlies de tweede plaats nu delen met SBV. Van Houtum: "Over een titel of een periode wordt bij ons niet gepraat. Wij bekijken het van week tot week. We zien wel."