Foto:Kontakt Mediapartners

Arkel komt tekort tegen Madese Boys

ARKEL • In zondagtweedeklasser Madese Boys kende gastheer Arkel een bijzonder effectieve tegenstander. De Brabanders trokken uiteindelijk met 2-4 aan het langste eind.

“We hebben prima meegevoetbald tegen deze leuke ploeg. Ondanks de nederlaag heb ik ook goede dingen gezien van mijn team, alleen waren zij bij balverlies van onze kant dodelijk”, analyseerde Arkel-trainer Leon Elands.

De vroege tegengoal werd door Jesse Hoogewoning teniet gedaan, maar de boys uit Made antwoordden vrijwel direct; 1-3.

Na de helftwisseling bracht Robin IJsselstein de spanning terug, maar opnieuw verruimde Madese Boys de marge naar twee doelpunten verschil. De 2-4 werd tevens de eindstand.

“Een lekker potje voetbal, waarvan mijn jonge spelers hebben geleerd. Met deze bekerwedstrijd en de volgende potjes tegen WNC en EVVC uit Vinkel kweken we inhoud voor de opening van het seizoen tegen GJS.”