Thijmen Raateland op schot

WADDINXVEEN Haastrecht won in Waddinxveen eenvoudig met 1-6 van het nog puntloze ASW. Thijmen Raateland scoorde vier keer.

De thuisclub had niets in de melk te brokkelen en het ‘regende’ kansen voor het elftal van Marco Versloot. Kelvin Poot, Youri Stauthamer en Thijmen Raateland bepaalden de ruststand op 0-3.

‘’In de tweede helft gingen we slordiger spelen op het kletsnatte kunstgrasveld, waarop de bal moeilijk te controleren was,” vertelde Versloot na afloop. ,,Raateland had het minste last, want hij scoorde een hattrick. ASW maakte vanaf elf meter zijn eretreffer. Ik ben tevreden dat we gemakkelijk gewonnen hebben. Qua kansen had de uitslag hoger moeten uitvallen. We staan weliswaar op kop, maar die stand is vertekend. Cabauw en Bergambacht hebben allebei nog een wedstrijd te goed. Dinsdagavond spelen we voor de beker thuis tegen Hillegersberg, dat in zijn vierde klasse ook bovenaan staat.”