Well geniet van koploperschap

WELL • Well sloeg met het binnenhalen van trainer Remy Schouwenaar een nieuwe weg in. De ploeg manifesteerde zich al jarenlang in het rechterrijtje van de vierde klasse. Schouwenaar gebruikte zijn netwerk om het eerste elftal een kwaliteitsimpuls te geven. Dat lijkt goed uit te pakken. Well won ook de derde wedstrijd van dit seizoen.

Van GVV/Geldermalsen werd met 3-0 gewonnen. Natuurlijk was het feest in het knusse clubgebouw van WSV Well, dat zich voorlopig koploper van de onvoorspelbare vierde klasse mag noemen. “Dit was een echte wedstrijd tussen twee gelijkwaardige ploegen”, zag Schouwenaar. Well kwam op slag van rust door Jalal Boujamaa op voorsprong. Vervolgens profiteerde Well van de ruimte die GVV achter de laatste linie liet. Stefan Wilmink en Stefan van Osch bepaalden de eindstand op 3-0. “Wij zitten nu op een roze wolk en dan valt alles op zijn plek”, genoot beginnend trainer Schouwenaar.