update met videosamenvatting

Blijdschap bij Heukelum na eerste zege

HEUKELUM • Nadat vorige week het eerste punt in de competitie werd gepakt, heeft Heukelum nu ook de eerste overwinning van het seizoen binnen. Op sportpark de Vriezenwijk werd de Zwerver met 4-1 verslagen.

De thuisploeg kwam na 38 minuten op voorsprong via Benjamin Meijdam. Men was tot die tijd al de betere ploeg, maar toch werd het vlak voor rust nog 1-1. Heukelum raakte hier echter niet van in de war en liep na rust uit naar 4-1. Benjamin Meijdam trof nog tweemaal doel en het slotakkoord was voor Brennan Bieri.

Heukelum-trainer Jerome Ceton sprak van een dik verdiende overwinning: “Iedereen begint steeds fitter te worden en we kunnen goed spel steeds langer vasthouden. Dat gaat zich uitbetalen.”