Leerdam Sport en Noordeloos halen het einde niet door blessure scheidsrechter Wirken

Leerdam Sport en SV Noordeloos hebben slechts 55 minuten gevoetbald in hun onderlinge ontmoeting. Het stond 1-3 voor de bezoekers toen scheidsrechter Wirken een liesblessure kreeg en het duel werd stilgelegd.

Na vijf minuten nam Leerdam Sport de leiding door een goal van Desmond Main, Een minuut later lag de bal er echter alweer in aan de andere kant, waarna Noordeloos voor rust nog tweemaal scoorde.

Assistent-trainer Paulo Lopulalan (Leerdam Sport) zag zijn ploeg in de val lopen van Noordeloos: “Wij hadden veelal de bal en speelden niet slecht. Zij sloegen echter goed toe via de counter, al had ik nog wel het idee dat het nog alle kanten op kon.”

De wedstrijd wordt op dinsdag 9 november uitgespeeld.

Voor SV Noordeloos scoorde Patrick Slijkoort driemaal.