Foto: Kontakt Mediepartners

Goed punt voor Sv Noordeloos

NOORDELOOS • Ondanks personele problemen sleepte Sv Noordeloos een verdienstelijk puntje uit het treffen met ASH.

Na 90 minuten stond een mooie 2-2 op het wedstrijdformulier, met twee goals van Robin van de Graaf. Na 8 minuten had hij de eerste al in het Hellouws netje liggen.

“We misten de kans op 2-0, terwijl niet veel later ASH wel twee keer scoorde. Gelukkig hadden we vandaag, in tegenstelling tot vorige tegen Asperen, wel de kracht om weer op gelijke hoogte te komen, nog voor rust werd het 2-2 en daar bleef het bij. Ik had nog wel verwacht dat ASH op zoek zou gaan naar de winst, maar tot mijn verbazing deden ze dat niet en haalden wij een goed punt”, aldus Sv Noordeloos-coach Raymond Sponselee.