Vuren krijgt met 2-2 bij ONI net iets te weinig

Vuren speelde verdienstelijk gelijk in ’s Gravenmoer. Tegen ONI werd het 2-2. Voor Vuren scoorden Bjorn Paul en Bas van der Vliet.

Vuren begon goed aan de wedstrijd en kreeg vier grote kansen waarvan twee van de lijn werden gehaald. Toch kwam ONI op een 1-0 voorsprong.

In de tweede heft kwam de verdiende gelijkmaker. Na een mooie actie schoot Bjorn Paul de 1-1 binnen. Maar vlak daarna maakte ONI 2-1. Via een vrije trap van Bas van der Vliet kwam Vuren langszij. Hierna waren er kansen voor Vuren om de drie punten mee naar huis te nemen. Maar aan de ander kant redde keeper Tim Ritmeester in een één tegen één situatie.

Trainer Rick Kolff was tevreden over het spel. “Als er iemand had moeten winnen waren wij dat. Vorige week was met name de eerste helft heel slecht. Vandaag speelden we heel aardig. Alleen vergeten we ons te belonen.”