Rhelico moet tiental SV TOP nog ‘gelijkmaker met buitenspelluchtje’ toestaan

OSS • In OSS speelde Rhelico op maandagavond met 2-2 gelijk tegen SV TOP. De ploeg uit Rumpt kwam twee keer voor door doelpunten van Kylian Heemskerk en Glenn van Gelderen.

In de eerste helft kreeg Rhelico en penalty toen een verdediger van de thuisploeg hands maakte. Deze werd benut door aanvoerder Heemskerk. In de tweede helft kwam SV TOP langszij, ook door een strafschop.

Rhelico leek op rozen te komen toen Van Gelderen tien minuten voor het eindsignaal een vrije trap schitterend inschoot. Toen SV TOP na een smerige overtreding met tien man kwam te staan leek de buit binnen. Maar vlak voor tijd kwam TOP toch nog op gelijke hoogte door een doelpunt met een luchtje van buitenspel.

Rhelico voetbalt in het Paasweekeinde twee wedstrijden. Zaterdag wordt in Rumpt de subtopper tegen Kerkwijk gespeeld en op Paasmaandag wordt in Drunen tegen de plaatselijke FC gevoetbald.