Duur verlies voor Rhelico

In Rumpt leed Rhelico een ongelukkige nederlaag tegen Margriet uit Oss. Hierdoor lijkt Rhelico uitgespeeld om een plek in de nacompetitie.

In het eerste half was Rhelico uur heer en meester en kreeg een aantal grote kansen. Zo kopte Kylian Heemskerk uit een corner op de lat en Sander Noom schoot een grote kans in de voeten van de keeper.

Geheel onverdiend kwam Margriet kort voor rust op voorsprong. De gasten uit Oss hadden uit een strafschop zelfs op een 0-2 voorsprong kunnen komen, maar de penalty werd uitstekend gestopt door keeper Mario Baars.

In de tweede helft was de puf eruit bij Rhelico. Maar een kwartier voor tijd leek er een kentering te komen. Eerst scoorde invaller Stefan Peek de gelijkmaker en twee minuten later kwam de thuisclub zelfs op 2-1 voorsprong door een schot van Niels Lobregt. Er leek geen vuiltje aan de lucht totdat Kylian Heemskerk een voorzet ongelukkig in het eigen doel werkte. Vijf minuten voor het einde werd het nog 2-3.