SPV’81 sluit seizoen af met een gelijkspel

POLSBROEK • SPV’81 pakte dinsdagavond in zijn laatste competitiewedstrijd een punt door gelijk te spelen tegen WDS uit Driebruggen.

De gasten verzochten het duel eerder te spelen in verband met een dorpsfeest aankomende zaterdag. ,,Daar werkten we natuurlijk aan mee,” vertelde SPV-trainer René Eyra na de puntendeling.

,,In de eerste helft stonden paal en lat een voorsprong van de bezoekers in de weg. Wij kregen ook goede kansen. Na de pauze kwamen we op achterstand en dankzij goed keeperswerk van Jeroen Bot bleef het lang 0-1. In de slotfase zetten we meer druk. Na een strakke voorzet van Aris van der Vlist liep een speler van WDS de bal in eigen doel. We sluiten het seizoen af met 31 punten op de negende plaats vlak achter Stolwijk en Cabauw en daar ben ik dik tevreden mee.”