Foto: Stockfoto 123RF

Kampioensstrijd tussen ZVG/Cagemax en FC Westland gaat onverminderd door

REGIO • Nog vijf wedstrijden voor ZVG/Cagemax op weg naar de titel in de eerste divisie B. Van middenmoter OACN-Boys werd in de Oosterbliek nipt met 4-3 (3-2) gewonnen. De doelpunten voor ZVG kwamen op naam van Jamiro Libretto, Salah Jaddi, Mo Hazzat en topscorer Amin Amghar.

Door deze nieuwe winstpartij houdt de ploeg op weg naar de eredivisie twee punten voorsprong op het ook steeds winnende FC Westland, dat op 5 april naar Gorinchem komt.

CFM/Transito
CFM/Transito verloor in Capelle aan den IJssel met 3-2 van HBSS, maar houdt nog wel plaats vier vast. Voor CFM waren Jim Daniëls en Gernard Schalk productief.

Vrouwen ZVG/Cagemax
De vrouwen van ZVG/Cagemax gingen in de kampioenspoule om de landstitel tot de rust met 3-3, door doelpunten van Patricia Looijen (2x) en Noël Elands, nog gelijk op met Os Lusitanos. Na de pauze liepen de Amsterdammers echter hard weg naar een 9-3 overwinning. De ZVG-vrouwen zijn nu ingehaald door zv Libertas en staan op plaats vier.