Pieter Lagendijk gaat op de ‘commerciële toer’

Nieuws 6 keer gelezen

STREEFKERK - Voetbalvereniging Streefkerk doet het niet alleen in sportief opzicht prima -het eerste elftal staat tweede in de vierde klasse D-, ook op het gebied van sponsoring kan de club mooie resultaten overleggen.

Afgelopen zaterdag werden liefst achttien nieuwe reclameborden en twee winddoeken rondom het hoofdveld geplaatst, een ‘Strevelands hoogtepunt’ dat extra luister werd bijgezet met het afsteken van vuurwerk en een gezellig samenzijn in de bestuurskamer.

Animator
Pieter Lagendijk geldt als één van de animators van het vernieuwde sponsorbeleid van vv Streefkerk. “Nadat ik vorig seizoen afscheid had genomen van het eerste elftal wilde ik me op een andere manier gaan inzetten voor de club”, vertelt hij. “Het werven van bedrijven die Streefkerk willen supporten ligt me wel, dus ben ik dat gaan doen. Ik werk hierin samen met Piet Booij, Ruben Schouwenaar en Pieter van Bruggen. En ik kan je vertellen: het loopt lekker."

De volgende ondernemers lieten zich verleiden om Streefkerk met een reclamebord te ondersteunen: Korteland, Packland, Lagendijk, De Vries Welding; Simon den Haak, Straalcon, De Jong en Van Aartrijk, De Taxatheek, Mourik, IHC, AB Midden-Nederland, Elsco/Jupiler, Umbra Zonwering, Van der Wal Autohandel en Studio Heartbeat.

“In februari doen we weer een ‘bordenronde’”, vertelt Pieter Lagendijk. “Er zijn alweer acht bedrijven gestrikt. Geweldig dat er zoveel belangstelling is, een teken dat onze vereniging leeft.”

Jan Timmer

 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Regio-Voetbal al?

Al het voetbalnieuws uit jouw regio
Alle uitslagen op één plek
Gratis downloaden

Elke week het laatste Regio-Voetbal nieuws in je mailbox ontvangen?

Download onze app

Heb jij de app van Regio-Voetbal al?

Al het voetbalnieuws uit jouw regio
Alle uitslagen op één plek
Gratis downloaden