Geslepen Gouwenaars vellen Cabauw

Cabauw verloor op eigen veld met 1-3 van het Goudse GSV, dat beschikt over een elftal met ervaren spelers.

De thuisclub kwam voor rust sterk voor de dag, maat stuitte bij elke uitgespeelde kans op de uitstekend keepende Goudse sluitpost. GSV scoorde uit de eerste de beste kans. In de tweede helft scoorde Friso Nagel na een goede actie van Wessel Streng de gelijkmaker. Cabauw ging daarna onrustiger spelen, waarvan de gasten profiteerden.

Een rake Goudse kopbal leverde opnieuw een achterstand op. ,,We gaven in de jacht op de gelijkmaker teveel ruimte weg",  merkte Cabauw-trainer Ricky Erkelens op. ,,De geslepenheid van GSV gaf de doorslag. Ik ben tevreden over ons vertoonde spel voor rust. Daar moeten we op voortborduren."