Frustrerende middag voor gehavend Vuren

VUREN • Vuren beleefde een frustrerende middag tegen Sparta'30. Met veel invallers speelde de ploeg volgens trainer Ron Vlot een goede wedstrijd, maar het bleef door twee late treffers met lege handen achter: 2-4.

En dus staat Vuren er met een voorlaatste plaats nog altijd bepaald niet rooskleurig voor in de 3e klasse D. "Maar ik kan mijn ploeg vandaag weinig verwijten", vond Vlot. "We hebben gewoon goed gespeeld en heel veel kansen gekregen. Maar we maken ze niet af en daar gaat het wel om."

Voor rust kwam Vuren twee keer op voorsprong. Bart Muilenburg scoorde de 1-0. Ian van Wijk maakte na de gelijkmaker de 2-1. "Zij komen op 2-2, maar maken vlak voor dat doelpunt gewoon hands. De scheidsrechter was ook een drama, maar we kunnen verder niemand de schuld geven dat we niet winnen."

Na rust zocht Vuren de aanval, maar in de slotfase liep Sparta'30 uit naar 2-4. De 3-4 van Mark Steenhuis werd daarna nog afgekeurd.