• Strijen - De Zwerver (2-1).
• Strijen - De Zwerver (2-1). Foto: Peter Lodder

De Zwerver bakt er niets van in Strijen

STRIJEN • De Zwerver liet een zwak optreden zien in en tegen Strijen en verloor met 2-1.

"Afgezien van een periode van een kwartier in het tweede deel van de eerste helft, bakten we er niets van", stelde trainer Michel de Raad nuchter vast. "De voorbije maanden zag ik dat we steeds stapjes in de goede richting maakten, maar vandaag was er sprake van een flinke stap terug. Veel verkeerde passes, hoekschoppen die niet verder dan de eerste paal kwamen; het zijn maar enkele voorbeelden van wat er vandaag niet goed ging."

Strijen kwam in de eerste helft op 1-0, waarna Glenn Weyts uit een ingestudeerde actie de 1-1 aantekende voor De Zwerver.

In de tweede helft - die vanwege een blessure van de scheidsrechter een half uur later begon- tikte Strijen de beslissende 2-1 binnen. "Snel vergeten deze wedstrijd", aldus De Raad. "Zaterdag zal het ongetwijfeld beter gaan, want ik heb een prima selectie waar meer in zit dan we vandaag lieten zien."

• Strijen - De Zwerver (2-1).