Geschutter in tweede helft breekt Well op

WELL – 45 minuten lang wist Well er op bezoek bij Lekvogels een wedstrijd van te maken, met een 0-0 ruststand tot gevolg. Na de rust stelde Lekvogels orde op zaken, dankzij een 3-0 zege.

Verliezend Well-trainer André van Vugt zag dat zijn ploeg in Lexmond twee gezichten toonde: "In de eerste helft had Lekvogels wel het betere van het spel, maar wij hadden de beste mogelijkheden. Daarvoor beloonden we onszelf niet. We gaan met 0-0 de rust in, met best een goed gevoel, omdat we weinig tot niks hadden weggegeven. We komen de kleedkamer uit en zijn het in de tweede helft he-le-maal kwijt. Lekvogels legde extra energie in de wedstrijd en dat deden wij te weinig. Dat kregen we niet meer hersteld. Het was wachten op de goal van Lekvogels en die viel na een kwartier. In de hele tweede helft hebben we niet meer gevoetbald. Het was alle hens aan dek."

Volgende week wacht de hekkensluiter een thuiswedstrijd tegen Leerdam Sport'55. Tegen die ploeg werd voor de winterstop nog een 1-1 gelijkspel bewerkstelligd. Vooruitkijkend naar het treffen in eigen huis is Van Vugt hoopvol: "Laten we er vanuit gaan dat we volgende week een positief resultaat gaan behalen."