Doelpuntenregen levert ASH tweede zege op

’s-HERTOGENBOSCH • ASH won ook zijn tweede wedstrijd van het seizoen. Bij OSC’45 werd het in een ware doelpuntenregen liefst 3-7.

Enige minpuntje van de wedstrijd waren de tegendoelpunten, vond ASH-trainer Gilberto Smit. “Vorige week kregen we er ook al drie tegen en er komt natuurlijk een moment dat we wat moeilijker scoren. Dan moet je ze ook wel zelf tegenhouden.”

ASH had bij OSC’45 zo’n beetje de hele wedstrijd een voorsprong in handen. Bij rust stond het al 2-4. Arne Hak en Hidde van Wageningen verzorgden de eerste twee treffers. Na een tegendoelpunt waren Bernd Duizer en Danny Bijl trefzeker. Die twee tilden de score na rust ook verder omhoog. Maarten van der Meijden maakte de zevenklapper compleet.