Drechtstreek-Woudrichem
Drechtstreek-Woudrichem Foto: Richard van Hoek Fotografie

Gehavend Drechtstreek blijft op ‘de nul’ staan

PAPENDRECHT • Drechtstreek beleeft niet bepaald de meest glorieuze competitiestart in zijn bestaan. De ploeg van trainer Paul Koster bungelt na drie nederlagen in even zovele wedstrijden onderin zijn tweede klasse-afdeling. Zaterdag werd de derde ‘niet’ bijgeschreven in het thuisduel met Woudrichem: 1-2.

Er waren amper vijf minuten gespeeld toen Tim Saaman de gasten op 0-1 zette.

De door liefst tien afwezigen - geblesseerden en vakantiegangers - geteisterde thuisclub toonde ballen door zich niet te laten kosten door de vroege achterstand en trokken enthousiast ten strijde in de hoop een gelijkmaker te kunnen forceren. Dat lukte in de 23e minuut via een verschroeiend harde vrije trap van Joey Hakkesteeg.

Het was opnieuw Saaman die Woudrichem op voorsprong bracht: 1-2. Drechtstreek beëindigde het duel met tien man na een rode kaart.

VV Drechtstreek - VV Woudrichem