Doelpuntrijke zege Brederodes op OSM’75

VIANEN • Brederodes heeft zijn tweede overwinning van het seizoen geboekt. Thuis tegen OSM’75 vielen de doelpunten als rijpe appels. De eindstand op het scorebord was uiteindelijk 6-2.

Nadat Robin Kuijer voor de 1-0 had gezorgd kwamen de gasten nog terug in de wedstrijd. Mike de Groot zorgde nog voor rust voor een nieuwe voorsprong voor de thuisploeg, waarna de gastheer na rust niet meer te houden was. Mike de Groot (2x), Jamal Ouassif en Jordi Saredemir zorgden voor de goals, waarna de 6-2 in blessuretijd voor de statistieken was.

“Ik vond dit voetballend niet eens onze beste wedstrijd, maar dit is natuurlijk een heerlijke middag. De zes goals zijn goed voor het vertrouwen”, zei Marcel Akkerman (Brederodes) na afloop.