GVV stelt flink teleur met 5-0 verlies

GELDERMALSEN • GVV stelde zaterdag flink teleur door thuis met liefst 0-5 van Margriet uit Oss te verliezen. Daardoor staat GVV met slechts één punt nu helemaal onderaan in de vierde klasse F want voor hekkensluiter Margriet was het wel de fel begeerde eerste competitiezege.

GVV-trainer Freek Wittenrood was na afloop danig teleurgesteld: “Het was vandaag ver onder de maat. GVV had een volslagen off-day en heeft bijna geen kansen gehad. Het jonge en beweeglijke Margriet kreeg van ons alle gelegenheid om vlot te voetballen. Onze ploeg was als los zand.”

Al voor rust scoorde Margriet drie keer. De 0-1 na een kwartier werd tien minuten later gevolgd door 0-2 en na een half uur was het al 0-3. Na de pauze maakte Margriet nog twee goals: 0-4 en 0-5.

GVV-keeper André van Veenendaal voorkwam voor de thuisclub een nog veel pijnlijkere afstraffing. GVV krijgt overigens reeds heel snel de kans op herstel. De afgelaste uitmatch tegen het Bossche OSC’45 wordt op last van de KNVB al aanstaande dinsdag 2 november in Geldermalsen ingehaald.