Koploper Haastrecht laat punten liggen

HAASTRECHT • Haastrecht kwam op eigen veld niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen Cabauw, dat via Nik Jongbloed verrassend op voorsprong kwam.

De gasten zetten met de wind in de rug de thuisclub vast op eigen helft. Haastrecht trok halverwege de eerste helft het initiatief naar zich toe. Door goals van Lars Harmsen en Stephan Bakker, die een terugspeelbal onderschepte, ging de gastheer met een voorsprong aan de thee. ,,De afspraak was om na rust Cabauw vast te zetten en de score uit te breiden,” vertelt assistent-trainer Mo Darrazi, die de afwezige Marco Versloot verving. ,,Cabauw hield zich goed staande en gaf weinig kansen weg.”

Via Wessel Streng kregen de gasten een beloning voor het harde werken. Haastrechtenaar Tijmen Raateland had in de laatste minuut dat ‘feestje’ nog kunnen bedreven, maar zijn inzet verdween langs de verkeerde kant van de paal.