Beschamend gelijkspel van Beesd tegen FC Drunen

DRUNEN • De trainer van Beesd, Dick Wammes, was duidelijk. “We moeten ons schamen. Dat we tegen zo’n veredeld campingelftal gelijkspelen, is niet te geloven.”

Tegen hekkensluiter FC Drunen kreeg Beesd in de eerste helft acht opgelegde kansen om te scoren. Uiteindelijk werd in de twintigste minuut de moeilijkste mogelijkheid benut door Stefan van de Bosch.

In de tweede helft zakte het spel in Drunen naar een bedenkelijk niveau. Beesd kreeg nog enkele kansen. Maar ook deze werden niet benut. Tot overmaat van ramp maakte de thuisclub in de laatste minuut gelijk.

Bij Wammes kwam het stoom uit zijn oren. Hij was erg teleurgesteld in zijn spelers. “Wanneer je twaalf kansen om zeep helpt tegen zo’n slechte tegenstander, dan moet je bij jezelf te rade gaan.”