Stolwijk op ervaring geklopt

STOLWIJK • Stolwijk verloor thuis met 2-3 van het Goudse GSV, dat gelukkig op voorsprong kwam, toen de bal uit een hoge voorzet bij de tweede paal in het doel draaide.

Verder creëerden beide ploegen weinig kansen meer voor rust. Vlak na de pauze was het wel raak. Corné Versluis bracht de strijd weer in balans. Helaas was dat voor korte duur. ,,Na een goed Goudse aanval kwamen we opnieuw op achterstand,” vertelde Stolwijk-trainer Robin van der Hulst na afloop.

,,Een onterecht gegeven strafschop, die benut werd, deed ons de das om. Een Gouwenaar viel in ons strafschopgebied en gilde alles bij elkaar. De arbiter trapte erin en wees naar de stip. Een eigen doelpunt bracht de spanning terug, maar een punt in deze gelijkwaardige wedstrijd was ons niet gegund.”