Heukelum blijft kansen missen en verliest bij De Zwerver

KINDERDIJK • In de strijd tegen degradatie heeft Heukelum een nederlaag geleden op bezoek bij De Zwerver. In een wedstrijd die een gelijkspel verdiende werd het 3-1.

“Het is een repeterend verhaal bij ons”, verzuchtte Heukelum-trainer Jerome Ceton. “We krijgen complimenten, maar hebben veel kansen nodig om te scoren en geven vandaag ook makkelijk de goals weg.”

Zijn ploeg was de eerste helft de bovenliggende partij, zonder dat het enorme kansen creëerde. Wel was de 0-1 van Benjamin Meijdam terecht. Daarna wilde Heukelum echter te mooi uitverdedigen, waardoor het de 1-1 weggaf. Na rust was het rommeliger. De Zwerver kwam op voorsprong door een cornerbal die direct binnenviel, waarna Ferry Meijdam (2x), Tim Schwebke en Sil van Putten kansen misten op de gelijkmaker. De 3-1 viel uit een penalty.

Aankomende dinsdag speelt Heukelum thuis tegen EBOH en volgende week zaterdag speelt de hekkensluiter thuis tegen de nummer voorlaatst: Arkel. Ceton: “Een week waarin we gaan voor zes punten.”