SV Lopik met de hakken over de sloot

LOPIK • SV Lopik won met 2-1 van HSSC’61 uit Hei- en Boeicop en gaat als nummer vier op de ranglijst aan de leiding in de tweede periode.

De Lopikenaren namen voor rust een voorsprong via Bas Landman, die de doelman verraste met een lob. Dave van den Akker verdubbelde in de tweede helft de score. Daarna verzuimde de thuisclub de knock out toe te dienen. De gasten, die eerder al op de paal schoten, maakten de aansluitingstreffer.

,,In de slotfase kregen we het nog erg moeilijk”, verzuchtte SV Lopik-trainer Mark Imandt. ,,HSSC’61 rook aan de gelijkmaker. We staan er nu goed voor, maar we krijgen – net als alle andere ploegen - nog een lastige tweede seizoenshelft. Er is geen vrij weekeinde meer en inhaalwedstrijden zijn doordeweeks.”