Missen twee strafschoppen komt Beesd duur te staan

BEESD • Beesd heeft ongelukkig met 2-3 verloren van Margriet. Er werden twee strafschoppen gemist. Jarno van de Water en Kevin Kruissen misten namens de thuisclub.

In de vierde minuut kwam Beesd al op 0-1 achterstand. Maar een minuut later was het alweer 1-1 door Jarno van de Water. Beesd had in de 7e minuut op 2-1 kunnen komen maar Kevin Kruissen miste een penalty.

In de blessuretijd van de eerste helft kwamen de gasten uit Oss onverwacht op een 1-2 voorsprong. In de tweede helft kwam Beesd nog op gelijke hoogte door een doelpunt van Nick van Gameren. Maar uit een corner schoot Margriet de 2-3 binnen. In blessuretijd kreeg Beesd voor de tweede keer een strafschop. Maar deze werd gemist door Jarno van de Water.