Well wint corona-inhaalduel van FC Drunen en staat weer op derde plaats

WELL • Well moest op dinsdag de eerder vanwege corona uitgestelde wedstrijd tegen FC Drunen inhalen. Het werd een 3-2 overwinning voor de Schouwenaar-equipe.

Hekkensluiter FC Drunen kwam bepaald niet met aanvallende intenties naar het hooggeplaatste Well. Het werd er voor de thuisclub niet gemakkelijker op toen de gasten binnen een kwartier via een counter zelfs op voorsprong kwamen. De Brabanders gingen steeds meer in een goed resultaat geloven, maar incasseerden net voor rust toch de gelijkmaker van gelegenheidsspits Max de Koning.

Na de pauze verdubbelde De Koning, doorgaans door trainer Remy Schouwenaar als verdediger geposteerd, zijn productie en bracht Well op voorsprong. Tien minuten voor het einde besliste invaller Alex Chis het duel door Well naar 3-1 te schieten. In het eindsignaal kwamen de gasten nog terug naar 3-2.