SV Lopik sleept gelijkspel uit het vuur

SV Lopik speelde in Culemborg tegen Focus’07 na een 3-1 achterstand alsnog met 3-3 gelijk.

De Lopikenaren startten goed en kwamen via Thijs Beekhuizen op voorsprong. De thuisclub die als nummer twaalf op de ranglijst de punten goed kan gebruiken, speelde compact en kwam sterk terug in de omschakeling. Drie keer wisten zij toe te slaan.

,,Ik moet mijn jongens een compliment geven hoe zij in de tweede helft terugkwamen,” vertelde SV Lopik-trainer Marc Imandt. ,,Thomas Bakker benutte een strafschop, toen de goed doorzettende Patrick Broekhuizen werd neergelegd. Kevin Thie scoorde een kwartier voor tijd de gelijkmaker. We hadden gehoopt hier te winnen, maar als je een 3-1 achterstand weet goed te maken, mag je niet klagen.”

Rick den Besten

Hoofdredacteur Het Kontakt Edities en (sport)redacteur/fotograaf Het Kontakt Alblasserwaard en Regio-Voetbal.