Tricht speelt gelijk tegen concurrent

DORDRECHT • Op een hobbelig en slecht veld heeft Tricht tegen Wieldrecht met 0-0 gelijk gespeeld. Beide clubs schieten niets op met dit resultaat en staan nu in de gevarenzone.

Goed voetballen was niet mogelijk. Beide ploegen kregen wel een aantal kansen, maar zonder resultaat. Wieldrecht schoot in de 20ste minuut een corner tegen de paal. Vijf minuten later schoot Marijn Brandsen op de keeper.

De tweede helft was niet veel beter. Bij een mogelijkheid van Wieldrecht kwam keeper Arjen Kaasjager goed zijn doel uit. En aan de andere kant werd een schot van Rick de Jong goed gepakt door de keeper.

Toch waren er wel enkele lichtpuntjes bij Tricht. Superspits Tim van Dijken maakte weer speelminuten en Marijn Brandsen speelde voor het eerst na een zware blessure de volle 90 minuten. Tricht staat nu tiende en ontvangt volgende week nummer elf Woudrichem op Sportpark Crayesteijn.