RKVSC wit royaal van DESO en is de nieuwe koploper

VELDDRIEL • RKVSC had geen kind aan het bezoekende DESO en won mede door opnieuw drie doelpunten van Johnny de Nies met 5-1. Met weer een overwinning is RKVSC de nieuwe koploper.

De ploeg gaat even vier dagen in de wachtkamer, want is afhankelijk van het resultaat van de wedstrijd die HRC’14 donderdag speelt bij Ophemert. Als de ploeg uit Rossum niet wint, is RKVSC winnaar van de tweede periode. Tegen DESO nam het team na een snelle 3-0 voorsprong, een hattrick van De Nies, na rust gas terug. Mark Hendriks voegde nog twee treffers aan het totaal toe alvorens de gasten tegen scoorden. Donderdag gaat het volledige ensemble van trainer Marco van Loon naar Ophemert om te kijken of daar wat te vieren valt.