Zuur verlies Stolwijk

STOLWIJK • Stolwijk verloor op eigen veld met 1-2 van Rohda’76 uit Bodegraven. De thuisclub miste een aantal basisspelers, dat in de coronaperiode op een vrije zaterdag een uitgesteld festival misliep. Afgelopen zaterdag ging het muzikale festijn wel door. De spelers kozen ervoor om hun duur toegangsbewijs te verzilveren.

,,Ik neem die gasten niets kwalijk,” aldus Stolwijk-trainer Marco Lange. ,,De invallers hebben super hun best gedaan. Na een doelpuntloze eerste helft met weinig kansen, ging de Bodegraafse spits net als een dromedaris gemakkelijk liggen in onze zestien. Die pingel ging erin. Kort daarna mochten wij ook en strafschop nemen. Stefan Visser schoot raak. De gelijke stand was wel een weerspiegeling van de wedstrijd. Helaas scoorde Rohda nog een keer in de slotfase.”