Beesd verliest van sterk Unitas

GORICNHEM • Tegen Unitas leed Beesd een 0-2 nederlaag. De Gorkummers waren duidelijk de bovenliggende partij en het was aan keeper Jelle van Soelen te danken dat het zo lang spannend bleef.

Van Soelen had in de eerste helft al zeker drie goede reddingen verricht toen Unitas in de 43e minuut 1-0 scoorde. In de tweede helft was hetzelfde beeld. Unitas was aan het aanvallen en Van Soelen hield tegen. Uiteindelijk maakte Unitas laat in de tweede helft 2-0.

Trainer Ben Frehe was realistisch. “Als ik zeg dat de keeper de man van de wedstrijd was, zegt dat genoeg. Toch werd er niet slecht gevoetbald, maar we hadden een goede tegenstander en eigenlijk was Unitas nog een maatje te groot. Maar wanneer we met deze inzet blijven voetballen, heb ik er vertrouwen in.”