Hedel loopt zich stuk op SCZ en verliest aansluiting met de topclubs

HEDEL • Voor Hedel is het 0-1 verlies tegen SCZ een lelijke streep door de rekening. De ploeg ronde 2022 af met een fraaie serie, die dertien punten uit vijf duels opleverde. Tegen SCZ verzuimde de ploeg afstand te nemen en kreeg daarvoor de rekening gepresenteerd.

De thuisclub kreeg in de beginfase voldoende mogelijkheden om afstand van de gasten uit Zoelen te nemen. Mike van ‘t Zand en Alex Huijps kwamen oog in oog met de sluitpost van de gasten. De bal wilde er maar niet in. BZC was na 23 minuten uit een vrije trap meteen wel trefzeker en verdedigde die voorsprong met alle middelen. In de tachtigste minuut vielen er drie rode kaarten, twee voor BZC-spelers en een voor Hedel-speler Bas van Ruijmbeke.