Vuren verliest ook van NEO’25

WAALWIJK • Ook tegen NEO’25 redde Vuren het niet. Na een slechte eerste helft zonder beleving, kwam Vuren in de tweede helft goed terug. Uiteindelijk werd het 5-2 voor de thuisclub.

De eerste kansjes waren voor Vuren, maar na 12 minuten kwam NEO’25 op voorsprong. Tien minuten later was het 2-0. Na rust maakte Luuk van der Vliet uit een vrije trap de aansluitingstreffer. Niet lang hierna maakte NEO’25 3-1. De marge werd weer één toen Brent Paul een goede pas van Tom van den Berghe goed afrondde. Vuren leek op 3-3 te komen toen Van de Berghe alleen op de keeper afging, maar hij werd voor buitenspel afgefloten. Aan de andere kant werd het 4-2 door een doelpunt met een buitenspelluchtje. Uiteindelijk maakte NEO’25 in de slotfase 5-2.